torsdag 21 augusti 2008

Stugan


Helt färdig efter att ha härjat 40 min när jag kom fram till stugan. Jag bet i allt som kom i min väg o matte bara suckade! Att hon inte kan förstå att det är mitt sätt att få all uppmärksamhet hihihi annars har jag idag bara slappat medans matte suttit i soffan o jobbat. När vi var ut efter lunchenmaten så åskade det igen o jag lekte vidare ute i regnet med matte i allafall.
Jo jag glömde en sak. Jag åkte bil idag! Gick ganska bra förutom att det inte fanns nån luft! Tungan hängde ner till tassarna, men det hjälpte inte, då kom mormor på briljanta idén att öppna rutan. Ahhh härligt! När vi hade kommit halvvägs trodde matte att jag var kissnödig så hon skulle promt ha ut mig! Bara för att man gnäller så ska det vara något man vill! Kan man inte låta utan att behöva vilja nå. Ojojoj matte, du lär dig nog snart. Då var det dags för en lur... So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar