söndag 10 augusti 2008

snart så...

Idag är det bara en vecka kvar till jag får komma hem till min familj, Diesel, Zorro, Husse och Matte.
Imorgon ska jag och 4 av mina syskon åka med Kennelmatte Bodil till Lillhärdal och vara där en vecka tillsammans med Viska och Arwen tror dom har en katt och några hästar oxå. Kommer nog bli lite läskigt att åka bil så långt och se allt konstigt som finns utanför våran valphage, men alla gosar med oss och säger att allt ska gå bra, så jag är bara lugn!
Vi kommer sen att bli hämtade där av våra familjer. Vi har inte så mycket koll på vad som kommer att hända framöver, vi hänger liksom bara med, men lite förväntansfull är jag, jag känner på mig lite att det är något stort på G.
Imorgon kommer nog husse och matte att få reda på att det är just jag som kommer att bli deras lilla charmtroll. Elligårdens Xarek, störst, bäst och vackrast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar