tisdag 12 augusti 2008

Lillhärdal

Japp då har jag och mina kullsyskon landat i Härliga Härjedalen, närmare bestämt i Lillhärdal. Resan upp igår gick ganska bra, vi var lite småsura i början då vi inte kunde förstå varför inte mamma och de andra fick följa med, men det gick mycket bättre efter ett tag. Mådde bra hela vägen.
Idag kommer min matte och husse få reda på att jag är deras alldeles egna Xarek. Tror dom kommer bli jätteglada! Jag är ganska egensinnig och gör lite som jag vill när jag känner för det, men jag lovar att jag ska lyssna på dom och vara jätteduktig. Kanske! Jo jag lovar! Lite busig ibland bara...
Snart får ni se massa bilder på mig! Ska bara vara säker på att husse och matte vet att det är just lilla jag så jaginte förstör överraskningen! Ni andra kan tjuvkika på mig på http://www.elliegarden.se/planerad.htm

Återkommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar