lördag 11 oktober 2008

Mmmm


Äntligen är jag i stugan o myser. Som ni ser har jag fått ett äpple att smaska på. Himla gott ska ni veta!
I veckan har vi vart på kontoret på dagarna o på kvällarna när vi kommit hem så har jag o matte vart ute o lekt. Regnat väldigt mycket, men inget hindrar oss :-) Jag har som jag berättat tidigare fått ett hinder o en lååång tunnel som jag tycker är så himla rolig att leka i. Bilder kommer senare. Full fart genom tunneln är ett måste o så fort jag ska gömma mig från matte så är det perfekt att springa in i tunneln o lägga sig. Idag kommer ev hunden Zeke med mattes kusin Lena o sambo Johan o hälsar på. Då blir det leka av ;) Nu ska jag o matte ut i skogen och titta lite. Gummistövlar på då det är grymt blött ute nu. Hörs senare Nospuss o Tasskram

1 kommentar: