måndag 6 oktober 2008

Lunchmys

Idag har jag och matte haft en riktigt mysig lunch i solen. Vi tog bilen och åkte till en stor öppen plats vid vattnet nedanför Köpmanberget och jag fick springa runt löst och göra av med lite energi. Sen hade vi picknick i bakluckan på Exploren . Matte hoppa in o satte sig o käka smörgås som jag fick lite smakprov av. Jättemysigt! Sen åkte vi tillbaka till kontoret för matte hade ett snabbmöte med några farbröder från STHLM. Jag försökte ställa mig in hos båda två, men jag såg på matte att hon tyckte att jag hade gott kunna legat i ett hörn tyst och bara sett vacker ut, men sen när dom hade gott skrattade hon bara och tyckte att jaja, du lyckas ju charma alla och ingen blir ju direkt sönderbite, så ok!
Nu ska vi åka och hitta på nå skoj säger matte, får väl se vad det kan vara!
Här kommer en bild från Baklucke myset i allafall hihihi

1 kommentar:

  1. hhi det såg mysit ut....
    det var jätteroligt att ni kom och hälsade på hussse på jobbet idag....

    SvaraRadera