tisdag 16 september 2008

Sova med en vän


Denna veckan har vart en usel bloggvecka. Hänt massa kuliga saker, men framför allt så har jag o Zorro blivit vänner. Så mysigt att ligga o sova tillsammans. Sen har jag mest vart på kontoret o i tors va jag matte o husse ute i skogen o busa. Lekte godissökar lekar som var jätte rolig.
När vi var på väg hem så sprang Matte o husse o gömde sig o jag hittade dom inte, men hörde dom. Va lite läskigt men tillslut hittade jag dom :-) *LYCKA* sen har jag vart hos mommo o moffa en kväll då matte va o gjorde sig fin i håret. Husse har vart borta nästan hela veckan o jobbat tyvärr, så därför är mommo o moffa snäll o hjälper till! Inge roligt när han aldrig är hemma. Bara jobb jobb jobb. Tror faktiskt han tycker det är jobbigt att vara ifrån oss med. I allafall mig. Matte kom iallafall ihåg maten denna gång. Jag fick massa godis o en ny leksak av mommo. En kampleksak. Det fick jag av farmor förra veckan oxå fast med en boll på. Bilder kommer sen. Tilda fick jag ett stooort tuggben av. Tack snälla ni.
Nu har min matte o husse åkt till Kreta med mommo o moffa. Kommer hem om 2v så nu är jag hos min kennelmatte Bodil o hälsar på. Vi åkte dit på fre kväll. Resan gick jättebra. Jag fick sitta längst bak i bilen på massa filtar. Lite jobbigt i början men det gick över. Jag sov nästan hela vägen med en pinkpaus utanför Ljusdal. Väl framme så öppnade Bodil o vet ni vem mer som var där?! Precis min bror Xigge alias Lilleman. Det var så himla roligt att se alla igen. Jag sjöng o gastade som bara den när jag skulle försöka hinna med att hälsa på alla. Jag o brorsan lekte ett tag innan det var dags att krypa till kojs. Vi skulle upp redan kl 3 på natten o bege oss till Örebro med Bodil. Jag var så uppspelt av allt så jag märkte inte ens att husse o matte försvann. Skriver nog inte nåt på ett tag nu utan återkommer när jag är tillbaka hemma i Hudik igen o berättar vad jag vart med om under de här 2 veckorna. Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar