torsdag 4 september 2008

Chefen

Igår fick jag äran att träffa mattes chef, Bengt. Matte sa aldrig innan att jag skulle uppgföra mig så jag gjorde som vanligt, va ett bitmonster hihihi! Han tyckte jag var gullig i allafall, att matte inte kan begripa att det inte gör nåt att man biter lite, min charm slätar över det... På em kom 4 andra personer hit och matte skulle ha möte, men alla satt o pratade hela tiden och brydde sig inte om mig så jag gjorde allt för att få uppmärksamhet. Ni kan ju ana hur jag bad mig åt då. Matte försökte hela tiden att få mig att lyssna så tillslut satte hon sig på golvet med mig och vi bara myste, eller jag i allafall, matte såg mest besvärad ut. Jaja det var mysigt i allafall.
Nu ligger jag här på kontoret igen och ska till o sova. Vart en utbrytar kung nu på morgonen då jag tog mig igenom gallret mellan sovrummet och hallen, ni kan ju ana hur glad husse och matte vart då! Ojojoj! Så nu är jag lite sliten. Annars har det inte hänt så mycket. Husse fick veta häromdagen att jag är en coollugn liten jycke. Han tappade ett vedträd i gutjärnskorgen så det stod härliga till, matte lättade en halmeter från golvet, men jag reagerad knappt fast jag stod alldeles bredvid. Varför ska man vara skvättig :-)
Idag ska matte jobba till kl 16:00 sen ska vi hem och träna lite säger hon. Vad ska vi träna då som jag inte redan kan. Det är riktigt fint väder idag så vi kanske ska ut till skogen! Wieeee! Massa man kan nosa och tugga på! Japp, men jag återkommer med vad vi hittade på...

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar