fredag 5 februari 2010

Tillbaka...

Matte hotar mig med att sätta ut en annons i tidning
"Utlånas - Unghund inte i sina bästa år, men mycket vacker! Äter allt som går att stoppa in i munnen och tugga på och är litet nog att svälja, därför snäll med katter. Mycket snäll inomhus så länge det inte kommer besök. Omöjlig ute, jävlas så mycket man bara kan på så kort tid som möjligt ex: Går någon förbi passar han på att nafsa en i fingrarna och sen drar iväg med en jävla fart, för att sedan studsa tillbaka och nafsa igen och skälla lite på och dra iväg igen. Omöjlig att fånga in om han inte har lina. Ingen rymmare, linan är till för att få tag på byrackarn när han är jävlig! Lånas ut så länge han är unghund och olydig. Förstår om ingen vill ha honom, men har ni några goda råd hör gärna av er"
Förstår ni, JAG ÄR FRISK IGEN!!! Detta innebär att jag måste ta igen allt jag missat under mina 4 dagar som sjukskriven! Detta medförde även att jag och matte är ovänner nu, eller hon är ovän med mig, jag vill ju bara ha roligt!
Så nu ska jag lägga mig under bordet en stund och försöka hålla mig borta från Häxan Surtant tills husse kommer hem. Han kommer nog se till att matte inte sätter in annonsen, jag litar på husse ja!
Nospuss på er o trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar