onsdag 3 februari 2010

Sjukling

Hejsan alla...
Här är det inge vidare, jag får fortfarande ingen mat, kan ni tänka er... Igår ställde matte fram matskålen, jag och min magen jublade, men till min förskräckelse ligger det några vita korn i botten på skålen och lite vatten! Jag stoppade ner nosen och luktade, ingenting, absolut ingenting, luktfri mat. Ska jag äta det där? Jag tittade på matte och ställde henne frågan, Är du från vettet kvinna?! Tror du att jag, Xarek-King of food, ska stoppa i mig nåt liknande, glöm det, då får det vara! Jag vände på tassen och gick och la mig igen! Oförskämd är va hon är!
När några timmar passerat så hade jag ju inget val längre, dö av hunger eller äta riskoket. Japp hålla för nosen och äta bara. Jaja ok, det gick väl ner men det var bara för att jag var skithungrig! Jag var pigg och alert hela dagen igår och tjoa och stimma när jag var ut på kvällen, men hade fortfarande lite problem med skiteriet, men inga kräkningar. MEN idag, samma visa som i förrgår! Trodde inte jag skulle hinna ut i morse igen, men nu var matte på hugget så allt gick vägen denna gång med, men tyvärr så kräktes jag på mattan när jag kom in. Stackars matte jag skäms så himla mycket när jag kräks och inte kan "städa" upp efter mig. Matte klappar och gosar med mig, så hon blir inte arg när jag gör så i alla fall.
Hörde nyss hur hon pratade med husse om att jag antagligen ska få åka in till veterinären. Väntar samtal från dem nu. Matte misstänker att det sitter fast nåt någonstans i mina tarmar därav kräkningarna. Återkommer så fort jag vet vad som komma skall =)
Nospuss på er alla som följer denna blogg

1 kommentar:

  1. Mommos lilla Xarekgubbe!!! Hoppas det går bra för dig. Tänker på dig och din familj. Nospuss från mommo

    SvaraRadera